środa, 7 sierpnia 2013

Piję wodę prosto z kranu

Część moich przyjaciół dowodzi, że woda w ich domach nie jest odpowiedniej jakości. Woda nie stanowiła dla mnie wcześniej jakiegokolwiek tematu do rozważań. Było dla mnie jasne, że miałem twardą wodę. Baterie obrastały kamieniem, a z czajnika wylatywał osad. Przywykłem do tego. Nie wiedziałem jednak, że woda ma bardzo duży wpływ na smak potraw czy suchość skóry po kąpieli.

Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt/. Okazało się, że w województwie opolskim woda ma wysoką zawartość wapnia i magnezu (jest twarda)!


Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Z perspektywy czasu żałuję, że nie zleciłem tej czynności firmie, u której kupiłem filtr. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Na szczęście instalacja wodociągowa działa już poprawnie. Teraz pije nie tylko smaczniejsze napoje (kawa, herbata), ale także czuje, że moja skóra jest w lepszej kondycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz